Śledzenie przesyłki możesz sprawdzić klikając na link w e-mailu o wysyłce Twojego zamówienia. Ten przeniesie Cię bezpośrednio do strony przewoźnika, gdzie możesz śledzić trasę Twojej przesyłki.
W przypadku weryfikacji trasy przesyłki w dniu nadania zamówienia strona może wyświetlić
tylko otrzymane dane o Twojej paczce, co nie oznacza, że żadna wysyłka nie miała miejsca. Przesyłka musi najpierw zostać fizycznie odebrana przez przewoźnika. Po przetworzeniu danych przez przewoźnika automatycznie wyświetlana jest aktualna informacja o jej ruchu.
Przewoźnicy i dostawa po wysyłce:
DPD - Kurier - 3-4 dni robocze od dnia nadania (W bieżącej sytuacji należy oczekiwać opóźnień + 3 dni robocze)
InPost - 3-4 dni robocze od dnia nadania (W bieżącej sytuacji należy oczekiwać opóźnień + 3 dni robocze)
Poczta Polska - 3-4 dni robocze od dnia nadania (W bieżącej sytuacji należy oczekiwać opóźnień + 3 dni robocze)
Jeśli Twoja przesyłka jest w doręczeniu lub transporcie dłużej niż powyższy czas dostawy, natychmiast skontaktuj się z nami. W takim przypadku nasza firma jako nadawca przesyłki jest zobowiązana zgłosić się do przewoźnika z prośbą o wszczęcie procedury reklamacyjnej.
Jeżeli w ramach Twojego zamówienia wykupiłeś usługę Gwarancja Dostawy, nie czekamy jako nadawca przesyłki na wynik reklamacji i w ciągu 24 godzin automatycznie staramy się dostarczyć nowy model / nowe zamówienie / lub zwrot kosztów.
Jeśli usługa Gwarancji Dostawy nie jest częścią Twojego zamówienia, postaramy się
dostarczyć nowy model / nowe zamówienie / lub zwrot pieniędzy w jak najkrótszym czasie.
Infolinia +48 22 153 88 88, od poniedziałku do piątku (10:00 - 16:00)
e-mail info@timestore.pl