Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w sposób satysfakcjonujący dla Ciebie i zgodnie z obowiązującym prawem w Polsce. Kupujący powinien po otrzymaniu towaru skontrolować go celem wykluczenia wad. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania wszelkich wad naszej firmie. Nie ponosimy odpowiedzialności za wady spowodowane przez przewoźnika.
Wszystkie towary podlegają ustawowemu okresowi gwarancji 24 miesięcy, chyba, że zaznaczono inaczej. Gwarancja dotyczy wyłącznie wad produkcyjnych.
Gwarancja nie obejmuje:
a) wad spowodowanych codziennym użytkowaniem
b) nieprawidłowm używaniem produktu
Uwaga: zużycie skórzanych pasków, rozładowana bateria, zwykłe zużycie produktu wynikające z użytkowania, uszkodzone szkło, utopiony zegarek na skutek wyciągniętej koronki, wypadnięta/pęknięta koronka lub wypadnięte/luźne kamienie (możliwość wymiany wypadniętych kamieni, po sprawdzeniu ich dostępności możemy je zainstalować w ramach utrzymania dobrych relacji z klientem) nie podlegają naprawom gwarancyjnym.
Postępowanie przy reklamacji:
1. Wyślij towar jako przesyłkę poleconą (nie za pobraniem!) pocztą z kopią faktury i opisem wady
2. Wypełnij i wydrukuj formularz reklamacyjny tutaj:
Proszę wypełnić wszystkie niebieskie komórki. Przykład:
1. Imię i nazwisko
Imię i nazwisko właściciela oraz imię i nazwisko zamawiającego (wskazane na fakturze), jeśli nie jest identyczne.
2. Towar zakupiony od
Timestore.PL
3. Numer dokumentu
Tytuł przelewu - numer zamówienia
4. Reklamowany towar
Kod towaru z faktury (napr. Casio GA-100-1A1ER)
5. Opis wady, przedmiot reklamacji
Na przykład: Zegarek jest zaparowany, spóźnia się, nie działa, odpadł indeks, nie działa wyświetlacz/analogowy, odpadła wskazówka, niedziałający przycisk, utopiony zegarek, zegarek się spóźnia XX minut/sekund w ciągu dnia/tygodnia, Nie działa chronograf, ewentualnie inne funkcje.
Uwaga: wypadnięcie koronki, zużycie skórzanego paska, wybicie baterii, utopiony zegarek poprzez koronkę nie obejmuje naprawa gwarancyjna.
Jak prawidłowo zapakować towar, który zwracasz do e-shopu:
- Użyj wysokiej jakości materiałów opakowaniowych: Idealnym opakowaniem jest twardy i wystarczająco mocny karton lub pudełko kartonowe. Należy zwrócić szczególną uwagę na szczelność i trwałość materiału opakowaniowego. Wilgoć lub zużycie materiału opakowaniowego może zasadniczo wpłynąć na jego zdolność do ochrony zawartości przesyłki.
- Użyj odpowiedniego rozmiaru opakowania: Opakowanie przesyłki powinno zawsze odpowiadać zawartości przesyłki. Zawartość przesyłki powinna być nieruchoma i nie powinna swobodnie przemieszczać się w opakowaniu transportowym ani wystawać na zewnątrz.
- Wypełnij wolną przestrzeń materiałem mocującym: Wolną przestrzeń wewnątrz opakowania wypełnij dowolnym miękkim materiałem, np. gazetami, podartym kartem lub poduszkami powietrznymi. Przewożona zawartość musi być nieruchoma, towar w opakowaniu transportowym nie powinien swobodnie się przemieszczać.
- Prawidłowo zaklej pudło: Zapieczętuj przesyłkę tak, aby nic nie wypadło. Najlepszym sposobem jest wklejenie taśmy do krzyża. W razie potrzeby oklej taśmą przesyłkę również w ryzykownych miejscach (np. złącza na krawędziach).
- UWAGA: jeżeli do transportu towaru wybierzesz kopertę listową, e-shop nie ponosi odpowiedzialności za utratę zawartości. Procedura reklamacyjna naszych przewoźników kwalifikuje tego typu utratę jako niewłaściwe opakowanie ze strony nadawcy, a odpowiedzialność za powstałą szkodę w pełni przejmuje Klient.
Staramy się rozpatrzyć reklamację jak najszybciej, najpóźniej do 30 dni od daty wpłynęcia reklamacji.
Dokładny regulamin jak postępować przy reklamacji znajdziecie w sekcji regulaminu sklepu w punkcie 9.
Polski adres dla pocztowych przesyłek
Packeta Poland (96833267 TimeStore.pl) CANADA 2015 s.r.o.
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382
Polska
Jest to adres naszego punktu zbiorczego dla wszystkich paczek z Polski, z którego paczka zostaje dalej przesyłana do siedziby naszej firmy w Bratysławie. Po jej dostarczeniu do nas zostaniesz poinformowany a Twój wniosek będzie rozpatrzony.