Klient ma możliwość wymiany towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. Aby wymiana mogła przebiec w prawidłowy sposób Klient musi spełnić określone warunki.
Ważne:
Aby zwrócić lub wymienić nieodpowiedni prezent świąteczny, możesz skorzystać z naszej usługi przedłużonego zwrotu towarów. Usługę można dodać w koszyku i dotyczy ona całego zakupu. Okres zwrotu lub wymiany towarów zostanie przedłużony do 60 dni od otrzymania towarów.Towar przeznaczony do wymiany:
nie może być uszkodzony
nie może nosić śladów użytkowania
zawiera oryginalną folię ochronną, jeśli jest częścią opakowania
nie może zostać odesłany za pobraniem
może zostać odesłany w formie przesyłki
należy odesłać pocztą (nigdy kurierem) na adres:
Packeta Poland (96833267 TimeStore.pl) CANADA 2015 s.r.o., Panattoni Park Bielsko-Biała, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382, Polska
Jest to adres naszego punktu zbiorczego dla wszystkich paczek z Polski, z którego paczka zostaje dalej przesyłana do siedziby naszej firmy w Bratysławie. Po jej dostarczeniu do nas zostaniesz poinformowany a Twój wniosek będzie rozpatrzony.
- musi być kompletny (w związku z czym przesyłka powinna zawierać: towar przeznaczony do wymiany, oryginalne opakowanie, wszystkie dokumenty dołączone do towaru, oryginalną fakturę zakupu towaru, wypełniony formularz wymiany towaru)
Zalecamy pobranie formularza wymiany towaru w formacie PDF przy pomocy załączonego poniżej linku. Po pobraniu formularza możliwa jest jego edycja na dowolnym komputerze przy użyciu powszechnie dostępnych programów odczytujących pliki w formacie PDF. Po wypełnieniu formularza należy go wydrukować, podpisać i dołączyć do przesyłki z odsyłanym towarem.
Jak prawidłowo zapakować towar, który zwracasz do e-shopu:
- Użyj wysokiej jakości materiałów opakowaniowych: Idealnym opakowaniem jest twardy i wystarczająco mocny karton lub pudełko kartonowe. Należy zwrócić szczególną uwagę na szczelność i trwałość materiału opakowaniowego. Wilgoć lub zużycie materiału opakowaniowego może zasadniczo wpłynąć na jego zdolność do ochrony zawartości przesyłki.
- Użyj odpowiedniego rozmiaru opakowania: Opakowanie przesyłki powinno zawsze odpowiadać zawartości przesyłki. Zawartość przesyłki powinna być nieruchoma i nie powinna swobodnie przemieszczać się w opakowaniu transportowym ani wystawać na zewnątrz.
- Wypełnij wolną przestrzeń materiałem mocującym: Wolną przestrzeń wewnątrz opakowania wypełnij dowolnym miękkim materiałem, np. gazetami, podartym kartem lub poduszkami powietrznymi. Przewożona zawartość musi być nieruchoma, towar w opakowaniu transportowym nie powinien swobodnie się przemieszczać.
- Prawidłowo zaklej pudło: Zapieczętuj przesyłkę tak, aby nic nie wypadło. Najlepszym sposobem jest wklejenie taśmy do krzyża. W razie potrzeby oklej taśmą przesyłkę również w ryzykownych miejscach (np. złącza na krawędziach).
- UWAGA: jeżeli do transportu towaru wybierzesz kopertę listową, e-shop nie ponosi odpowiedzialności za utratę zawartości. Procedura reklamacyjna naszych przewoźników kwalifikuje tego typu utratę jako niewłaściwe opakowanie ze strony nadawcy, a odpowiedzialność za powstałą szkodę w pełni przejmuje Klient.