Zwrot towaru

Zgodnie z polskim prawem, Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy (zwrócić towar). Towar zakupiony w naszym sklepie pod adresem www.timestore.pl może zostać zwrócony przez Klienta w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. Po odesłaniu przez Klienta towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, zostanie mu zwrócona pełna kwota, za zakupiony towar będący przedmiotem odstąpienia. Środki pieniężne zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania przez nasz sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Ważne:

Aby zwrócić lub wymienić nieodpowiedni prezent świąteczny, możesz skorzystać z naszej usługi przedłużonego zwrotu towarów. Usługę można dodać w koszyku i dotyczy ona całego zakupu. Okres zwrotu lub wymiany towarów zostanie przedłużony do 60 dni od otrzymania towarów.

Procedura zwrotu towaru (odstąpienia od umowy zawartej na odległość)

1.) Towar będący przedmiotem odstąpienia od umowy należy odesłać w formie przesyłki na adres pocztowy:

Packeta Poland (96833267 TimeStore.pl) CANADA 2015 s.r.o., Panattoni Park Bielsko-Biała, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382, Polska

 

Jest to adres naszego punktu zbiorczego dla wszystkich paczek z Polski, z którego paczka zostaje dalej przesyłana do siedziby naszej firmy w Bratysławie. Po jej dostarczeniu do nas zostaniesz poinformowany a Twój wniosek będzie rozpatrzony.

2.) Do towaru należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, które można pobrać przy pomocy poniższego linku (zalecamy pobranie dokumentu, a następnie jego wypełnienie w powszechnie dostępnym programie odczytującym pliki w formacie PDF):

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

W formularzu prosimy wypełnić wszystkie niebieskie, obowiązkowe pola:

1. Imię i nazwisko, adres oraz dane kontaktowe (Prosimy o podanie imienia i nazwiska zarówno właściciela towaru jak i kupującego - które znajdują się fakturze, jeśli nie są tożsame)

2. Numer zamówienia

3. Data otrzymania towaru

4. Numer faktury (znajduje się na dokumencie dołączonym do zamówienia)

5. Określenie żądań względem sklepu: Prosimy o wskazanie jeśli odstąpienie od umowy dotyczy wszystkich towarów z faktury, czy jedynie części (jeśli odstąpienie od umowy obejmuje jedynie część zamówienia prosimy o podanie w oświadczeniu kodu towaru z faktury, np. Casio GA-100-1A1ER)

6. Kwota zwrotu

7. Numer konta (na wskazany numer zostaną przelane środki za zwracany towar)

8. Opis zawartości

9. Data i miejsce złożenia oświadczenia oraz podpis

3.) Towar należy zapakować oraz bezwzględnie dołączyć do niego:

- oryginał faktury, jako dowód zakupu towaru

- wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

- oryginalne i kompletne opakowanie wraz z akcesoriami (jeśli były częścią zamówienia)

 

Jak prawidłowo zapakować towar, który zwracasz do e-shopu:

  • Użyj wysokiej jakości materiałów opakowaniowych: Idealnym opakowaniem jest twardy i wystarczająco mocny karton lub pudełko kartonowe. Należy zwrócić szczególną uwagę na szczelność i trwałość materiału opakowaniowego. Wilgoć lub zużycie materiału opakowaniowego może zasadniczo wpłynąć na jego zdolność do ochrony zawartości przesyłki.
  • Użyj odpowiedniego rozmiaru opakowania: Opakowanie przesyłki powinno zawsze odpowiadać zawartości przesyłki. Zawartość przesyłki powinna być nieruchoma i nie powinna swobodnie przemieszczać się w opakowaniu transportowym ani wystawać na zewnątrz.
  • Wypełnij wolną przestrzeń materiałem mocującym: Wolną przestrzeń wewnątrz opakowania wypełnij dowolnym miękkim materiałem, np. gazetami, podartym kartem lub poduszkami powietrznymi. Przewożona zawartość musi być nieruchoma, towar w opakowaniu transportowym nie powinien swobodnie się przemieszczać.
  • Prawidłowo zaklej pudło: Zapieczętuj przesyłkę tak, aby nic nie wypadło. Najlepszym sposobem jest wklejenie taśmy do krzyża. W razie potrzeby oklej taśmą przesyłkę również w ryzykownych miejscach (np. złącza na krawędziach).
  • UWAGA: jeżeli do transportu towaru wybierzesz kopertę listową, e-shop nie ponosi odpowiedzialności za utratę zawartości. Procedura reklamacyjna naszych przewoźników kwalifikuje tego typu utratę jako niewłaściwe opakowanie ze strony nadawcy, a odpowiedzialność za powstałą szkodę w pełni przejmuje Klient.

 

Zwrot towaru po upływie ustawowego terminu nie jest możliwy jeśli:

a) towar nosi ślady użytkowania

b) towar jest uszkodzony

Dokładne informacje dotyczące odstąpienia od umowy zawartej na odległość są opisane w regulaminie sklepu w punkcie 11.

Regulamin sklepu

  • Bez podania powodu 30 dni na zwrot

  • Jesteśmy sprawdzonym sklepem 95% zadowolonych klientów

  • 100% gwarancja pochodzenia Wyłącznie oryginalne produkty

  • Wysyłamy w każdy dzień roboczy 9618 modeli w magazynie